13.12.11

Älskling

Jag känner en kille som fyller år i augusti. Han är blond, blåögd och har tandställning.

För de flesta är han vid första anblicken kanske inget speciellt, bara att han är lite längre än de flesta. Men för det tränade ögat är han speciell. Impulsiv, tankspridd och klantig. Omtänksam, humoristisk och kärleksfull. Nördig, sportig och slapp. Han har en fantastisk förmåga att aldrig veta vad han tänker på. Han har ögon jag drunknar i, en famn jag känner mig trygg i, och en doft som får mig att känna mig som hemma var jag än är.

Jag känner en kille som fyller år i augusti. Han är blond, blåögd och har tandställning. Han är min.

4 kommentarer:

  1. Vilka fina texter du skriver ^^

    Och oj vad längesedan vi sågs nu, jag vet inte ens vad du har gjort efter gymnasiet! Har du övergivit gbg eller är du kvar? Och vad gör du?

    Du kan svara här i kommentarerna, jag kommer tillbaka och kollar :)

    SvaraRadera
  2. Tack. :3

    Jag är kvar i Göteborg, jobbar just nu på Ströms under julen, får se vart det bär efteråt. Det var otroligt längesen vi sågs. Är du kvar på Chalmers? Hur har du det? :3

    SvaraRadera
  3. Sjukt seg är jag på att svara!
    Ja, jag är kvar på Chalmers! Ska göra kandidatarbete nu till våren, om jag får ihop tillräckligt med poäng till dess D: Läskigt... Och jag har det väl relativt bra, jag är ganska stressad, men det jobbar jag på ^^

    Jag läste det nya inlägget du skrev nu, och det är nästan lite komiskt... för jag har tänkt skicka ett brev till dig. Inte ett sånt brev. Utan med en present. Ehe. Men så tänkte jag nu att, fuck that shit. Vi kan väl lika gärna ta det personligen!
    Så, har du tid och lust att ses något den kommande veckan, kanske på café? Eller vad du skulle föredra. Jag behöver ta mig inåt stan i vilket fall för att köpa julklappar! XD

    Hör av dig till min mobil! Det är samma nummer som det alltid varit!

    SvaraRadera
  4. Vet inte om jag har kvar ditt nummer, det kan ha försvunnit med telefonbyte! Men vad sägs om att fika/luncha tillsammans på onsdag runt tre? Jag jobbar 11-18 varje dag, så. :)

    SvaraRadera